דני וידיסלבסקי מראיין את כוכבת השיווק מינה סליגמן – מנהלת השיווק, האסטרטגיה
והתקשורת של חברת המחשבים 'לנובו ישראל'.
מינה שיתפה:
*מה היה מסלול ההצלחה של מינה בתור מישהי שהייתה באמדוקס, לאחר מכן סמנכ"לית השיווק של גלובס, בתפקיד בכיר מאוד בלאומי קארד ואז בלנובו ישראל?
*מה משך אותה דווקא לעולם השיווק?
*בתור בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה – מה הקשר בין הבנה של התנהגות אנושית לשיווק?
*להרוויח כסף ביושר – מה דעתה של מינה על הגישה הזאת בתור אשת שיווק?
*במצב בו 56% מהלפטופים במדינה הם של חברת 'לנובו', מה המטרות הבאות של מינה בתור מי שאחראית על השיווק והאסטרטגיה של החברה?