מה הקשר בין הומאופתיה לקידום אתרים?
הפעם בפינת האסיסט, אבישי קמינר – המנהל של "ינשוף קידום אתרים" – מספר איך עשה את המעבר הלא שגרתי, ואיך הוא עוזר היום לעסקים לבלוט ברחבי האינטרנט.
אבישי מספר כיצד שיקם אתר שנפל, על ההבדלים בין קידום ממומן לאורגני, ולמה כדאי להשקיע דווקא באורגני לטווח הארוך.
לסיום, דני וידיסלבסקי נותן לאבישי טיפ משמעותי בנוגע לעסק שלו:
פניות יזומות לבעלי עסקים – האם זה חשוב? ואיך להוציא את זה לפועל?
בעקבות הריאיון אבישי קמינר החליט להעניק מתנה שווה:
מדריך מתנה – 12 טעויות נפוצות בקידום אתרים
לקבלת המתנה:
בשיחת טלפון 054-681-4325
או באתר